fredag 8 juni 2012

National dagen

Svenska nationaldagen=röd dag=lediga brudar..
So; kom överens med exet dagen innan att jag skulle fånga min lediga förmiddag med mina skatter! Sagt och gjort!!! Studsade upp ur sängen och exet messade innan 08. 08.30 var jag hemma hos dom för att hämta dom! ;-)

Som vanligt får jag det där obeskrivliga lugnet så fort jag har dom hos MIG.. Svårt att förklara- jag blir liksom bara HEL igen.



Tjejerna ville cykla och ha filmmys. Ok! Cyklar och kärra ner på stan och hyrde en film!



Gullivers resor. Fasen vilken rolig film!!!! Rekommenderas! Faktiskt så jäkla bra att vi tittade på den TVÅ ggr!!!




Tjejerna var sugna på sockerkaka så: jag och Brallan slängde ihop en god kaka dagen till ära <3


Tadaaaa ;-)



Lunchen fick dom välja- kinamat, Thai, lagad you name it- en dag som denna hade jag fixat allt! ;-)

Men pizzasugna var dom! Puuuuh ;-) tur för mig liksom!






Vi hann göra så sjukt mycket och en förmiddag har aldrig känts längre (på bästa tänkbara sätt)! Mina brudar- kommer hit och bara fyllde Mig med energi och syre <3



Inga kommentarer: