fredag 8 juni 2012

Mera BONUSTID!

Fick jag även tidigt i morse! Idag var ju Alma iväg på sin allra första klassresa och jag var fast besluten om att vinka av henne vid tåget. Men eftersom vi kommer så bra överens jag och Exet kom jag på den briljanta iden att han skulle lämna dom tidigt till MIG i stället för dagis och fritids!!!

Ååååhhh så 06.30 levererades skatterna till dörren <3 <3




Eftersom dom var så tidiga hann vi med en del: bland annat fick jag en fin konsert av brudarna ;-)





Vår fina granne fick sig lite kramar och tok typ 07.30... Att hon ens öppnar liksom! Jag kom ut från toan och ytterdörren stod öppen: "jaha" tänkte jag och gick över dit ;-)


På tågstationen fick jag och Alice vinka av Alma. Ojoj: dom blöta mamma-ögonen var framme igen!!! OMG vad tiden går fort!!! Börjar ettan efter sommaren min stora älskling. Svårt att greppa.



What to say??? Dom här två brudarna gör mig fullkomligt galen! Och jag undrar dagligen vad f-n jag gjorde innan dom fanns...

Det är så sjuuuukt skönt med BONUSTID under en pappavecka. Minns hur det var förr och jag mår dåligt av bara tanken. Nä- såhär ska det vara- löööv it <3




Inga kommentarer: