måndag 16 januari 2012

Sådärja!

Cirkelträning: CHECK.

Kan å andra sidan inte påstå att det var KUL. Nä, busborgen med tjejerna är KUL, filmmys med hela familjen är KUL, bio med tillhörande popcorn och cola är KUL...

Men nu är det gjort och det känns bra! Blir inte sådär dyngsvettig utan mer totalt jäkla fysiskt slut i hela kroppen. Längesedan jag kände mig såhär slut, nu är bara frågan hur fan ska jag nu orka duscha, laga lunch, packa matlåda OCH stämpla in i tid liksom? ;-)

Har i övrigt vart och handlat och som ni ser är det nyttiga veckan, en kolhydratfri vecka ska jag försöka mig p (sa FÖRSÖKA), wish ME luck!

1 kommentar:

Mysan80 sa...

Du är så duktig Paulina .. Kör hårt nu!! Bra du äter bra och nyttigt mat och det kommer ge resultat ..

Själv ska bli medlem i Arena idag.. Jag kör mycket styrketräning och konditionsträning..

Bra kämpat..
Kram Maria