söndag 17 juni 2012

Sköööön långpromenad

Med min älskling idag! Till OTI och hem! Kändes så stort att ta med mig en KILLE upp dit... Det har alltid varit MIN stund, intimt och någon slags frizon.. Men som sagt: idag gick jag med min sambo och det var jättemysigt!


Fick mig en franska-lektion på vägen minsann! Vi åker till Frankrike över midsommar och spillran jag är inte ett dugg jäkla bättre än sist jag var där i julas liksom!

Så: fick bland annat lära mig ÄLSKAR, ÄLSKAR inte på franska! Så klart ska de romantiska fransmännen krångla till det med att ha flera alternativ som:
(Älskar)
-lite
-passionerat
-galet
-inte alls

Gissa vad VI fick??? Hihi
-passionerat så klart! ;-)


Visserligen inte så användbart att kunna när jag ska kommunicera med hans familj... Haha men alltid ngt!






Inga kommentarer: