måndag 14 maj 2012

Många är vi...

Som blöder denna vecka ;-)

Klart jag hatar mens- men med tanke på att vi ska iväg nästa helg på en romantisk helg- passar det ypperligt just nu!! Iiiiiii

Som vanligt hade jag ingen superkoll på NÄR den skulle komma- varje månad blir det som kul överraskning liksom! ;-)

I övrigt verkar det som om min oförmåga att planera gör folk besvikna. Tråkigt, men inget som gör ngt ogjort. Planerna i helgen har ändrats pga omständigheter men sånt som händer när många kuliga saker hopas. Önskar mer förståelse, men men.

Hur som helst- det här är min GULDVECKA och inget ska få ta ner mig från mina fluffiga moln!!!! Jag har mina brudar HEMMA, ledig hela veckan och helgen och min sambo är tillbaka.

Hallå?!?!? Har inte tid att grubbla och sura. Nä- här ska veckan fångas! <3

Inga kommentarer: