söndag 1 april 2012

Typiskt mig

Mitt i vår fixardag, får jag liksom för mig att: jag vet! Vi målar Alice rum!!!

Såg på Pierre att han egentligen ville säga nej men stackarn vet att jag säkert skulle bli sur då.. Hihi

Så: måla Alice rum! Vi öppnade första burken och inser att FAAAN, fel färg... Nåja in i bilen och bränna till Avesta och byta. Passade på att ta med mig Adde hem och vi fick oss en kul pratstund i bilen. Det finns då en mening med ALLT <3

Men hursomhelst- börjar ångra mig liiiite att jag körde på för att måla... Fan nu är det kaos på hela övervåningen och skiten måste hinna torka ordentligt innan andra strykningen.. Suck..

Men som sagt: typiskt mig att bara liksom wohoooo och sen liksom bara tröttna och ångra mig.. :-)

Det kanske är som grabbarna säger på jobbet: "stackars baguetten" ...

Mmmoooohhhhaaaahhhhaaa!!!

Inga kommentarer: