torsdag 26 januari 2012

Maten på bordet

När jag kom hem från träningen! Min underbara manfriend har varit en klippa (som alltid). Efter jobbet åkte han hem och började med maten och sen skura lägenheten och städade vår toa klinisk... Jag och Brallan tittade en stund på Almas gympa idag sen hem så jag kunde byta om och hämta grejer.

Pierre följde med till Fagersta hallen och där gick vi skilda vägar: han väntade tills Almas träning var slut och åkte hem med båda brudarna, gav dom mat och donade... <3

Jag: åkte till Arena och provade
SH' BAM för första gången!!! Kul som fan! Bokade direkt till nästa vecka- 9:e reserv- håller tummar att massa folk hoppar av ;-)

Hur som helst: Kalvgryta stod på menyn.. Jag säger bara WOW! Människan kan laga mat alltså! Och köttet fullkomligt smälte i munnen!

Nu är jag helt slut- Brudarna nattade och duschen väntar. Sen får det vara bra för idag. Men vilken dag! Iiiiiiii

Inga kommentarer: