torsdag 8 december 2011

Lunch till bb

Sov till 13- Wohooo!!!

Gjort en smarrig taco-sallad och njuter i soffan till mäktiga människor i Biggest Loser! Wow vilka viljor- total respekt för dom! <3

Ska bara slappa för att sedan åka och hämta min kille på flygplatsen. Han ringde nyss och har landat i Paris.

Vi verkar ha hittat en skön balans- äntligen. Tidigare har jag nästan surat varje gång åkt... Men detta är ju hans jobb- som han älskar och som gör honom till den mannen jag föll för.

En vecka är helt ok. Vi har daglig kontakt via sms, mail och Facebook och vi hinner saknar varandra.

Och när han är hemma- jisses- då är han 120 % pojkvän, underbar med tjejerna och vi använder vår tid tillsammans på bästa sätt, inget vi tar för givet och slösar.

Så ja- man kan inte få allt i livet och måste jag välja tar jag utan tvekan KVALITET före KVANTITET. Att bara ha någon DÄR varje dag utan att faktiskt njuta av det... Nä då saknar jag och längtar lite för att sedan njuta av varje sekund.

När det sedan spårar ur och blir TVÅ veckor- då får jag sura lite! ;-)

Inga kommentarer: