lördag 24 december 2011

Det näst bästa

Nyss pratat med tjejerna. Tufft... Men höll mig tills vi la på... Dom hade fått fina morgonpaket och var på bra humör, mina skatter. Känns i hjärtat och jag saknar som som aldrig förr!

Måste vara utan tvekan den jobbigaste veckan hittills sedan vi börjat med varanann-vecka-helvetet.

Men nu är det bara EN dag kvar. Och sedan vänder allt! Mina brudar kommer hem, Pierre hämtar hem sina skatter och vi kommer att få en helt fantastiskt vecka ihop!!!

Och kan man inte vara med familjen en dag som denna- så måste jag säga att världens bästa skiftlag är det näst nästa. Vi har planerat vår julafton länge och ska ha julklappsbyte och julbord! Alla har tagit med sig ngt och det kommer att bli en frodig lunch kan jag säga! ;-)

Ikväll väntar en lugn myskväll med min manfriend, julklappsbyte, mat och gos. Längtar som fan! <3

Inga kommentarer: