söndag 18 september 2011

Och den här bruden...

Efter tips från ett inlägg tog jag kontakt med Helena larsson, förskolornas boss och redde ut frågan.

Och ja (Elin?) du hade rätt!!!! I och med att jag är ledig 8 dagar i sträck har Brallan alltså rätt att gå på dagis de pedagogiska 15 timmarna den veckan! Kan iofs tycka att det är synd att förskolan inte visste och informerade mig om detta men men... Hur bra som helst! Hon går då samma tider som Alma och jag får därmed lite egen tid den veckan, Wohooo!

För att inte tala för brallans bästa som var lite ledsen sist jag skulle lämna efter 8 dagar... En hel evighet ju!

Wohoooo! Tack snälla läsare som gör mig klokare!

1 kommentar:

Isabelle sa...

Väldigt konstigt att de på förskolan inte visste! Alla barn har rätt till allmän förskola 15 timmar i veckan från det att de fyllt tre år =) Det ska man få information om.