tisdag 7 juni 2011

Livets vändningar

Inatt bestämde jag mig för att jag idag skulle ta tag i min förfallna träning. Spinning och kanske styrketräning. Kändes ok.

Men Inatt hände det som inte fick hända: Alice kissar i MIN säng... Aaaaahhhhhhhh runk upphöjt till 1000!!! hon måste ha svalt halva eskiln eller ngt igår kväll... Hur som helst: hatar kiss. Punkt slut. Vill ha min säng ren och fräsch, rena sängkläder och lukta softlan...

Så: dusch mitt i natten för brallan som sen utbrister; "men usch mamma, NU vill jag inte sova i DIN säng heller!" jahaja jävla unge, inte jag heller ju!

Så hon tog sitt täcke, kudde, filt och napp och fortsatte sovandet i hennes fräscha Säng. Kul, själv slet jag upp allt inatt och sov på den torra delen. Så, för att göra en komplicerad historia kort; jag fick helt enkelt snika åt mig en tvättid och ta reda på skiten i stället för att träna. Hm...

Men men finns ju en mening med allt har jag hört. Inatt sover jag ensam och som en prinsessa i rena, himlandedoftande sängkläder tack vare brallan...

Tack så mkt lilla hjärtat, "verkligen" ;-)

Inga kommentarer: