måndag 21 februari 2011

Känner mig EXTRA lyckligt lottad

...Och då ska ni veta att jag oftast känner mig väldigt lyckligt lottad med det mesta i mitt liv! Jag har min stora fina tjejlägenhet, ett jobb (och en lön) som jag trivs med och mina underbara tjejer som jag får privilegiet att vara med så mkt... Dom ligger just nu i min säng och bara är sådär galet fina och luktar gudomligt! Vi tre har ett flyt genom våra dagar som är svår att beskriva! Ändå gnäller man över småsaker ibland... längtar och suktar efter diverse saker. I en annan del av världen (och dessutom jävligt NÄRA) lever folk i en annan verklighet.. http://hjartatbakomsiffrorna.blogg.se/ Gå in på bloggen och läs mina kära läsare. En vän till mig, en bekant och hennes så kallade liv just nu! Det är konstigt vad olika liv man har och hur ens egen verklighet kan förändras i relation till någon annans. Föreställ dig att du hittat "den rätta", en person som gör dig hel och du skapar ett liv med denna. skapar ett BARN. Det största två personer kan göra. Sen slits ditt liv i bitar med vetskapen om att din familj kan komma att splittras... inte på grund av otrohet, eller för att du tröttnat eller ngt annat vanligt... nä, utan för att du helt enkelt MÅSTE. För att landets överhuvuden helt enkelt tycker det. Hugger till i hjärtat. Helt ofattbart. Kan inte föreställa mig den känslan. Tänker på ER! <3 Har du hjärtat och samvetet på rätta stället, går du även in HÄR: http://namninsamling.se/index.php?nid=5300 och skriver på namninsamligen. Det minsta en medmänniska kan göra, enligt min mening!

1 kommentar:

Camilla- Glorias mamma sa...

Kära fina Paulina!
Jag sitter här och har precis läst Dina ord och jag bara ryser!
Dina ord träffar mig rakt i hjärtat och jag känner en så stor tacksamhet för att Du är min- och vår vän! <3
Tack för Din värmande medkänsla! Tack för Ditt engagemang och tack för Ditt stöd!
Tack för att Dina änglavingar rör vid vår dotters, hennes faders och vår familjs hjärtan!

All kärlek och allt ljus önskas Dig! <3

//Camilla Östgren,
- Melikah Glorias mamma <3