lördag 1 januari 2011

Efter jobbet

Middagen bestod av gårdagens rester: alltså inte helt fel!!!

Idag har tjejerna varit med Pierre fram till tre, då mamma tog över till sex. Är sjukt tacksam för den hjälp jag får så jag kan få ihop lite timmar!!! En superröd dag som denna känns det ju extra kul att jobba ($$$$$$$ hihi).

Imorn ser det dock värre ut... Orsi jobbar, Pierre är i Stockholm och blir troligtvis kvar över natten och mamma och pappa åkte till Kumla... Ja.. Det blir nog att ta semester, hoppas bara att jag har dagar kvar!!! Det har ju blivit lite mkt ledighet för min del när vi bytt helger och så... Men men, jag gör mitt bästa! Och det får duga!!!

Snart börjar tjejerna på helgdagis, ska bli så skönt att bara lämna och jobba! Slutpusslat! Kommer säkert att försöka ta hjälp för att slippa ha dom där alltför mkt, men skönt ändå att möjligheten kommer att finnas!

Inga kommentarer: