tisdag 21 december 2010

Cola light + en karta is

Avslutar den här långa dagen! Herregud vilken dag! Svårt ibland en vanlig dag att se till båda tjejerna då dom är liiiiite olika och kräver olik mängd uppmärksamhet...

Men idag; ojoj... Min stora tjej... Har liksom inte varit på topp, så sliten, trött och bara allmänt matt. Legat på soffan och sovit korta stunder, förflyttat sig till köket för att äta pyttelite... <3

Samtidigt har jag försökt underhålla Brallan som varit friskare än någonsin!!! Hihi

Shit den ungen alltså! Helt sanslöst rolig, härjig och alldeles underbar. Men just idag önskar jag att jag kunnat ägna ännu mer åt Alma.

Nä: imorn är det Brallan som är på dagis 09.00 prick! Alma skjutsar jag till pappa, där mamma är också och jag misstänker att hon kommer att bli bortskämdast i världen!

Jag och Jenfa drar till Västerås för att skaffa det sista för julen!

Inga kommentarer: