torsdag 11 november 2010

Får man vara sötare?

Shit. Som ett hugg i hjärtat- så sjukt söt hon är!!! Kommer undan med massa tok just därför!

Mitt hjärta smälter.. Min bralla liksom!

"mamma, Alice kastar blomkål överallt!"

"mamma, Alice står på tv-bänken!"

"!!!!"

Ni fattar... Hihi sjuka saker som bara inte skulle hända om inte hon fanns! Brukar le inombords när det är som mest kaotiskt... Vad annars ska man göra!?!?! Ganska komiska scenarier inträffar varje dag ju- tänk om jag skulle bli upprörd över alla saker?

Nä- livet är för kort! Och jag skulle inte byta ut mitt kaos för ngt i världen!!!

Barn är ju barn- och inga robotar! testar och provar nya saker, så dom lär sig ju! Hur ska man veta hur det känns att slänga blomkål omkring sig om man aldrig testar liksom!?!? ;-)

Jag skulle då gärna prova det!!! Hihi

Inga kommentarer: