torsdag 9 september 2010

Gårkvällen

Blev inte riktigt som planerat.... Pierre bjöd på god mat som vanligt, fast nu var mamma, pappa, Jenfa och vi brudar med! Allt var bra från början! Här på bilden håller Pierre och Jenfa på med förrätten.

Sen spårade middagen ut lite... Mina två barn hade tydligen bestämt sig för att ta fram sina sämsta sidor- någonsin! Skrik, gap, gråt och matvägran... Suck...

Tråkigt värre när min kille anstränger sig som han gör... Nåja... Vi överlevde... Hihi

Har pratat med Alma idag. Hon kom till mig i morse och bad om ursäkt för igår. Sen förklarade hon att ville sluta igår, ville bli snäll, "men det gick liksom inte mamma! Jag blev bara jobbigare och jobbigare!?!"

.......... Min stora förnuftiga tjej, ibland glömmer jag att hon faktiskt bara har levt i fem år... Hon är ju alltid så himla snäll och lyssnar... Klart att även hon har rätt att flippa ur ibland! <3

Inga kommentarer: