lördag 5 juni 2010

Goa Carina

Efter jobbet ringde Carina och snackade lite, det slutade med att jag åkte dit och vi hade en trevlig pratstund! Alltid lika go! Fick med mig lite grejer som jag ska leverera vidare (hemligt värre hihi).

För er som inte vet, så är Carina mamma till min allra första riktiga pojkvän, David ni vet!

I alla fall så har vi behållt kontakten även om hon inte är min svärmor längre, hihi. Mysigast i världen är hon i alla fall! Sig lik precis som alltid! Glömde fota henne så det fick bli en bild från påskas när hon kom med ägg till brudarna.

Härligt med relationer och band man knyter med olika människor! Underbart att vissa inte bryts hur som helst bara för att någon i länken försvinner! DÅ vet man att man betytt något i deras liv!!! Härligt och man blir alldeles varm i kroppen!!!

Inga kommentarer: