tisdag 30 mars 2010

Ord-besatt

En ny passion som egentligen funnits ganska länge... Kommer ni ihåg
den där mobbningsreklamen? Lilla skruttkillen som kom hem med väska
och fickor fulla med glåpord??? "mongo" "cp-unge"??? Sen tar han fram
ordet "HEJ" och jag var nära till tårar varje gång...

Jag vet, jag är nog överdrivet känslig, men tänk vad ett simpelt
ord eller ordspråk kan göra med en (läs mig)??? Jag läser ett ord
och känslorna virvlar i mig?!!! Går liksom inte att stoppa! Och jag
mår sjukt bra av det!!!!
Perfekt sätt för mig att hämta energi och styrka!

Tror jag smittar Almis med mitt intresse... Igår när vi var på stan
sa hon; ska vi gå in och titta på lite ord mamma???!?!

2 kommentarer:

Melker sa...

Men det är ju jättebra Panni! Tänk att du kan få så mkt energi från ett ord! :) (Jag kan tyvärr inte det, men önskar att jag kunde se "grejen"... ;))

Isabelle sa...

Såg en auktion igår och tänkte på att jag skulle visa den för dig. Vad lustigt att du skrev idag i bloggen om att du gillar ord på väggen =)

Kolla:
http://www.tradera.com/Vaggdekor-Vaggord-Vinyldekor-Life-is-Good-auktion_340958_109776824