måndag 5 oktober 2009

Lördagen den 3 okt

Blev jag firad kan man säga. Planerna var att jag och Pierre skulle ut och äta middag där vi hade vår första dejt: romantiskt och mysigt tyckte jag. Så kl sex stod han och väntade utanför grindarna. "ska bara visa dig ngt innan vi åker till Avesta" säger han. Fick ögonbindel och musik i öronen så åkte han en sväng... Tusen tankar for genom mitt huvud, men aldrig det som väntade... Tog av mig ögonbindeln och vips- så var alla där, samlade för min skull! Shit. Tårarna kom (daaa så klart). Shit. Vilka vänner jag har. Under dagen hade jag pratat med några av dom, Shit vad dom är bra på att ljuga! Men men det är ok, bara bra snälla lögner! Tusen tack Pierre som organiserade allt och tusen tack till min familj och fantastiska vänner! Gud så lyckligt lottad jag är! Iiiiiiiiiii

Inga kommentarer: