onsdag 14 oktober 2009

Iiiiiiiiiii

Såhär känns livet just nu och faktiskt ganska länge nu... Svårt att beskriva känslan, ett inre lugn, harmoni, lycka... Måste vara oti som framkallar dessa känslor... Hi hi hi. Är så nöjd med alla mina val i livet, de sämre valen har ju faktiskt lett mig där jag är idag. Tror att det är en viktig del i mitt återhämtande... Folk som undrar hur jag orkade ta mig upp- det gäller att bestämma sig, och bara plöja fram, inte blicka tillbaka. Och sånt som hänt, händer av en mening! Och varför vara bitter över sånt som jag inte kan förändra? Så- fokusera på det som faktiskt gör dig lycklig, får dig att må bra! Och mår du inte bra? Av vilken anledning som helst- gör något åt det! Livet är alldeles för kort för att slösas bort och kom ihåg: ditt öde ligger i DINA händer! Ingen kommer att fixa ditt liv åt dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt klart tänkvärda ord som jag tog till mig.

Men det är inte så lätt dock.

GRATTIS till dig som lyckats och nu mår bra! Hoppas jag får göra det en dag...