tisdag 7 juli 2009

Frankrike 30 juni-2 juli 2009

Så, nu ni alla mina nyfikna vänner! får ni se lite bilder på mitt lilla äventyr i Frankrike!

Tre nätter var jag borta, men vi hann göra så mkt! Helt sjukt, ena dagen i fashionabla Paris, andra dagen sitta på en vacker strand och bara vara.

Tusen intryck, härliga upplevelser, nya smaker (Jessie, du hade varit så stolt...hihi) senare är man hemma i Sverige.... Det var skönt att komma hem , saknade ju mina tjejer, men hade det underbart! Skönt att komma iväg och bara vara Paulina liksom, dessutom med en helt otrolig värd. Känner att jag verkligen behövde denna mini-semester!!!

Allt händer av en mening... min mammas kloka ord... Vem skulle tro för ett halvår sedan att jag skulle promenara runt i Paris?

Tusen tack för allt!!!

4 kommentarer:

Jessicada sa...

woooooooooooooowwww... va modig du var! Men jag såg ingen paprika på bilderna! ; ) Det ser helt underbart ut, verkligen!!! Kram

Anonym sa...

Host a wonderfull guest like you is so easy , simple and sexy!! it is me who thank you baby!!!!

Melker sa...

Å vad härligt du (ni) ser ut att ha haft! :)

jessika sa...

härliga bilder!vilket äventyr....men det är du ju värd!"happy for u"kramar