måndag 8 juni 2009

Tidigare ikväll

Såhär kan det se ut när jag försöker natta Alice... ha ha ha. Hon blir liksom helt galen (glatt galen) och bara härjar liksom. Här har hon alltså krypit upp på mina nattduktsbord och vinkar hejdå... ha ha ha
Så bäst liksom! Ibland skulle jag vilja ha mer ordning och rutiner, det vore liksom enklare så, men ganska snart kommer jag på att det faktiskt inte passar mig, jag älskar mitt kaos, älskar mina tjejer, oförutsägbara, härliga, spontana och galna.
Och det passar mitt liv! Jag e sån! och därmed mina tjejer me, dom bara anpassar sig till olika situationer SÅ bra, som att dom hänger med mormor på helgerna, vi hittar på saker på veckorna, flänger omkring och bara är, tar dagar o situationer som dom kommer!

2 kommentarer:

Jessicada sa...

Önskar jag var mer som er!!!!

Anonym sa...

LOVELY CHAO hahahahha and pie bed