lördag 13 juni 2009

Skön kväll

Egen tid!!!! Detta behövde jag, lite andrum o tid att bara vara o tänka...
slutade 18.00, åkte o handla lösis, cola light och hem o bara finnas på soffan. Bästisen Jessie kom över o vi vrålade lite LIPS, snackade lite tjejsnack!
Underbart skön kväll! Så välbehövligt! När tjejerna e med min mamma kan jag verkligen slappna av, så jäkla skönt att vara någon annan än mamma ibland!
Trevligt besök och trevliga samtal! I alla fall jag jag kommit fram att jag tänker alldeles för mycket!!! SKulle bara vilja släppa alt o bara leva livet liksom! Men som vanligt ska jag analysera sönder alt! Nä nu ska jag verkligen försöka sova o vara någorlunda fräsch på jobbet imorn (idag) !
På återseende, gonatt allihopa! kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

lucky you are !!

Anonym sa...

how not to fall in love with this so wonderfully beautifull WOMAN

Pierre ( from France hahahahahah)