måndag 26 januari 2009

OK - Here it comes...

Japp, alla rykten som florerar E sanna... Jag o Andreas ska sälja vårt hus o flytta isär. Sorgligt men sant! Några detaljer går jag inte in på här på bloggen, men det var ett misstag för mkt.
Stämningen hemma är ändå ganska bra, stundtals jättebra o vi kommer ofta bra överens, även om vissa dagar e roligar än andra! Skönt, vi har båda sagt att vi ska göra allt i vår makt för att underlätta för Alma, Alice e så liten o borta - lyckligt ovetandes liksom, hon bara garvar o käkar vidare ;-)
Så nu har mäklaren varit här o snart ser ni vårt hus på hemnet.se... skumt som fasen.

7 kommentarer:

anneli sa...

jätte skumt är det. Men som sagt vem tror på kärleken längre ?? :)
Jag tror iallafall på dig och att allt blir till det bästa
Stooor kram

Anonym sa...

oj hade inte en aning, har inte hört något rykte heller.
hoppas att allt löser sej på bästa sätt för tjejernas skull.
kramkram

Mammapetra sa...

OJ vad läser jag! Tråkigt men kanske det bästa ändå..e ju i samma sits som dig med att flytta o dina stöttande ord till mig ekar i huvudet.. Tänker på dig, kram!

Anonym sa...

Jag har inte heller hört nåt rykte. Hoppas allt löser sig till det bästa för era döttrar.

Jessicada sa...

Kraaam till dig världens starkaste och bästa!!!

Anonym sa...

Oj oj, jag hade inte heller ngn aning om att det var splittring på gång... Nåja, detta ordnar du - du är ju en tuff tjej!
Många styrkekramar till dig min vän! /C-ina

Anonym sa...

Jag vill inte gå ut med vem jag är. Men jag har läst både här och i Annelis blogg, och när jag läser om hur ni överlever separationer, så känner jag att jag kan också. Jag vet visserligen inget om varför ni separerar och egentligen spelar det ingen roll. Mne ni klarar det, med barn och allt, så då klarar jag det med. Lycka till med allt!