måndag 24 november 2008

En riktig hemmakväll

Idag har jag mest varit hemma med mina tjejer. Andreas jobbar eftermiddag så det har bara varit vi brudar här. Av någon skum anledning ville inte Alma gå på bamsegympa, o till slut orkade jag inte tjata... Så vi blev hemma! Men det e inte fy skam det heller! Vi har tittat på barbie & nötknäpparen - Tjohooo!!! (not), eller jo, det var mysigt och faktiskt längesedan. Sen har Alma roat sig med att gå upp på sitt rum och bytit kläder, och så har jag fått presentera henne varje gång hon har kommit ner... Alltså presentera för Alice... :-). Jag har passat på o tagit fina kort på min lilla linslus idag och det känns bra! Hon brukar ofta vägra vara med på bild nuförtiden, så när hon vill fotas, är det bara att passa på! Resultatet kommer snart!

Inga kommentarer: