måndag 20 februari 2012

Ett litet utbrott

Inte ofta (minns faktiskt inte när sist) men idag efter skolan bröt min stora skrutta ihop...

Hon tyckte att livet kändes lite orättvist... Att hennes rum plötsligt är ett "skrotrum", att alice har mer grejer kvar... Att hon tycker det är jobbigt att dela rum med Alice...

Min stora skrutta. Inte ofta hon protesterar, inte ofta hon visar missnöje.. Så... Vi pratade länge och jag sa att jag förstod henne. Förklarade att den här flytten gör det jobbigt för alla, att vi måste hjälpas åt och försöka vara positiva för allt som väntar..

Och så sa jag: från och med idag kan du och jag dela rum om du vill?!?

Så sken hon upp. Så nu är vi roomies hon och jag <3 <3

Iofs hörde Brallan våran konversation och skrek: JAG VILL OCKSÅ DELA RUM MED ER!!! Hihi

Så: fortsättning följer ;-)

Inga kommentarer: