fredag 24 december 2010

.................................

jahapp... tvära kast. Det som kändes ganska ok och hanterbart igår känns inte riktigt lika ok idag. Julen suger - och eftersom detta är MIN blogg så får jag tycka det. PUNKT SLUT.
Svårt som fan att skärma av julen när hysterin gör sig påmind... jobbade 6-14 idag och under 8 jävla timmar var det såklart julmusik... och lyckliga familjer som ringde in och berättade hur dom firar denna underbara dag. GREAT. verkligen... och facebook ska vi inte tala om... Nä, tänker bojkotta den sidan idag. För mkt gull, lyckoönskningar och familjelycka för min smak.
Jag var SÅ jävla redo att jobba 16 timmars idag, BRING IT! Finns ju hur mkt som helst att göra på jobbet och allt!!!! MEN: grabbarn skulle absolut hem till sina familjer... suck och av säkerhetsskäl så kan jag inte vara kvar på DC ensam. Så, 8 sketna timmars jobb fick det bli idag, fast nog aldrig varit så arbetssugen som just IDAG.
Pratade med tjejerna tidigt i morse och dom har det bra, hade fått morgonpaket och dom var så nöjda så. Men ändå.... Det är inte såhär det ska vara!!!!! EGENTLIGEN. eller?
Efter jobbet var jag hem till Anneli för att hämta tvättmedel (japp jag tvättar på julafton), och blev kvar där någon timme. Riktig julstäming, NOT. Nä, lite bittra är vi allt, men alltid kul att snacka med någon som förstår en till 100%. Tack vännen!

Inga kommentarer: