tisdag 12 maj 2009

Stolt

På väg hem från vårmarknaden i Avesta. Mina tjejer skötte sig som vanligt! Alma Så lugn o duktig, Alice drog o slet i allt o alla, fick många att skratta! Träffade Anna, Addes mamma o lillebror o Så klart Adde! Tänka sig att Adrian bara var 2 när jag kom in i hans liv! Gud vad tiden gått fort! Känns underbart att han o jag fortfarande har bra kontakt, han ringer ofta o jag blir lika varm varje gång! Barn, människor är faktiskt inget man bara har rätt till, de är ngt man förtjänar! I övrigt känner jag mig lite mäktig när jag glider På grejer med mina brudar! Jag är ensamstående- so what? Vi brudar hittar På saker hela tiden o det är en härlig känsla- jag klarar mig alldeles utmärkt själv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska du vara P ! Barn är inte lätta och när dom väl älskar en människa så visar dom det ALL THE WAY !! Och du förtjänar ALLT !

Andrea sa...

har det varit marknad här... det måste jag ha missat... haha! Jag som bor mitt på gågatan...