tisdag 12 juni 2012

Trivselkväll på skolan

Igår kväll var det trivselkväll med ALMAs förskoleklass. Och min första fråga är: VART I H-VETE HAR DET HÄR ÅRET TAGIT VÄGEN?!?!?!?


Dom hade planerat så bra och barnen uppträdde med både sina instrument och lite inslag av småstjärnor! Jag hade bästa platsen längst fram ;-)



Som avslutningspresent hade fröknarna fixat en solros var till alla barnen att sköta om över sommaren! Jättegulligt! Här ser ni en tjej som lyssnar NOGA och var väldigt nöjd med uppdraget <3
(jag är dock mindre nöjd eftersom jag typ dödar allt levande (i växtväg)... Hahaha






Världens bästa förskolefröknar är de här och jag tackar dom för gångna året! Tror inte Alma kunnat få en bättre början på son skol-karriär! ;-)




1 kommentar:

Melinda sa...

Denise hade dem också och de är väldigt bra. Lugna, glada och positiva! :) Det bästa är att Daniela får dem också nu i höst! :D

Hon har hoppats på det, hon ville ha Gunvor. "Hon skrattar så mycket"! :-D