måndag 21 maj 2012

Våryran

Vi hade en skön fredag kväll, och på lördagen tog vi en promenad ner på stan för att kolla in yran!

Jessika och Salma joinade på stan och tjejerna åkte karuseller!

En lång historia kort; min lilla fjortisbrud hemma som hellre väljer att vara snygg än funktionell, envisades med att ta sina nya klackskor hon fick av sin pappa i fredags... Vi hade en dispyt i hallen men jag ogillar att bråka om skitgrejer så jag gav mig men varnade.

Och mkt riktigt var skavsåret ett faktum: fick dock dra ur henne det då hon hellre skulle "gifta sig med en åsna" än att erkänna (haha Alma säger alltid så när hon verkligen inte vill ngt)

Så: räddningen kom när vi lämnade stan och Åke och Carina Cruisade förbi i raggarbil.. Hihi

Och viktigast: Alma Lärde sig en läxa och erkände det för mig (senare)! Wohooo! Egentligen enda och bästa sättet för mina brudar att verkligen FÖRTÅ. Yeeeah!

Inga kommentarer: