tisdag 15 maj 2012

Mäktigt

Minns inte när jag tog mig tid att komma hit sist... Ojoj alltid lika känsloladdat... Ni som följt med länge fattar ;-)

Upp och nergångar, glada, besvikna, förbannade, lyckliga, tunga, fjäderlätta steg upp hit ;-)

Och allt kommer såklart tillbaka. Allt man gått igenom, allt som tagit mig där jag är IDAG. Och mycket har hänt!

Blivit sviken, separat, flyttat, bråkat, festat, strulat, varit anti, blivit kär, flyttat till större, varit rädd, gett upp, vågat igen, flyttat igen till finaste placet och äntligen hittat bästaste samarbetet med exet.

Någon påstod häromdagen har jag har ett så kallat "princessliv"... Ifrågasatte och tyckte det lät skumt... Men vad fan- kanske ligger ngt i det... varannan vecka i alla fall, känner jag mig som en drottning!!!! <3






Inga kommentarer: