lördag 3 december 2011

Orättvisorna haglar

Över stackars Brallan idag. Hon fick ett utbrott här och tyckte att jag skulle ringa upp "den där tomten" här och Nu!

"Hur schysst är det att Alma har en egen tv på rummet och inte JAG?!??!!!"

"Det är ORÄTTVIST!!!!"

Jag bara sitter och lyssnar och ser hennes lilla mun, hennes ljusa lilla röst som typ hundar kan höra... <3

Min underbara Bralla. Älskar hennes personlighet, hennes temperament och breda ordförråd :-)

Försökte säga att jag faktiskt inte heller har en tv på mitt rum- och jag är liksom 31 år!!!

"men om du inte vill ha en, får du ju skylla dig själv!" "JAG vill ju ha en!!! "

"Jag vill ha en platt tv på min vägg! Ring till tomten nu mamma!"

Fan. Haha, men det var såklart upptaget hos tomten, alla försöker ju ringa nu ;-) hur fan ska jag nu få ungen att önska sig en vanlig jävla docka nu då?!??? Haha

Inga kommentarer: