tisdag 6 december 2011

Fått mycket gjort

Lagade "lunch" och la mig i soffan och fått en massa gjort!!!

Herregud!!!! Idag har jag äntligen ringt samtalet jag längtat efter att göra i över tre år! Japp. Så det så! Allt jag säger just nu, förutom; iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Alma ringde upp mig idag och mitt hjärta blir sådär löjligt varmt och lyckligt. Underbart att höra hennes lilla förnuftiga röst- älskade unge!

Såklart har jag även tittat på livsviktiga serier som top model, projekt runway osv :-)

Fy fan vilket slappt liv alltså- så olikt min gamla verklighet, samtidigt som jag försöker ta vara på min egen tid räknar jag såklart timmar tills brudarna är tillbaka. Det är fan en konst det här: att kunna, vilja och faktiskt NJUTA av egen tid... Känner mig inte riktigt där än.. Men vem vet? I framtiden kanske?

Inga kommentarer: