söndag 20 november 2011

Så var det dags igen :-(

Söndagsångesten äter upp mig. Och då fattar ni väl att jag inte menar jobbet utan den kommande veckan utan brudarna.

Men håller skenet och humöret uppe inför dom - såklart.

Alma var ledsen vid läggningen, allt kom liksom ikapp henne och det är så jävla jobbigt att se.. Skruttan, "det är så jobbigt att alltid sakna NÅGON!"

Ja, vad fan säger man?!??

Mormor drar till Chile snart också och det spelade in ikväll. "hur ska jag klara mig utan min mormor SÅ länge?!?!"

Sen kommer hon att sakna sina saker, sitt rum, sitt pyssel och sina nya porslinsdockor och skyddsängeln hon fick av mormor.

Förklarar att hon ska passa på att mysa med pappa nu och att vi kan NÄR hon vill höras och kanske tom ses en snabbis...
"jag kommer att sakna din lukt mamma"

......!!!!...... =( kör in en kniv i hjärtat och vrid tusen varv)

Fy fan för detta!!!

Inga kommentarer: