onsdag 30 november 2011

Och så THE NEWS:

Jag och min manfriend har skrivit på och köpt oss ett radhus!!!

Japp- ni läser rätt. Vi har funderat länge och gått på visningar men nu kändes det äntligen RÄTT!

Så: i mitten av mars blir det flytt!!!!

Måste också erkänna att det har varit lite blandade känslor- ni som känner mig vet att jag har otroligt starka band till ringvägen och vårt place. Efter separationen blev Ringvägen min räddning. Och så fort min fyra kom ut på blocket- gav jag mig in i striden.

Och här har jag och mina brudar haft så underbara minnen. Det här är ju så VI. Vi har allt vi behövt här och fått plats perfekt.

Men så händer det saker i livet, människor kommer och vänder upp och ner på ens liv och stjäl ens hjärta. Jag och Pierre har varit med om en hel del- men känslorna har inte gått att stänga av. Det är som en jäkla kraft som är obeskrivlig!

Nu satsar vi på ett liv tillsammans- där alla våra underbara ungar får plats och vi kan börja om och skapa VÅRT hem.

Livrädd, pirrig, lycklig, ivrig, otålig. Några av känslorna som finns just nu.

Brudarna är såklart superglada och Alma och Pierre har redan planer att plantera blommor på vår framsida <3

Min skrutta Alma har velat bo i hus igen, att bara kunna öppna dörren och vara UTE. Hon pratar mkt om det och det ska bli underbart ge henne den möjligheten!

Så: nu kör vi- ALL IN!
<3 <3 <3 <3 <3 <3

3 kommentarer:

pennypancake sa...

<3 woohoo all in !!!

Anonym sa...

Ett JÄTTE grattis till er alla.
Har lusläst din blogg och bara väntat på att ni 2 ska förstå att det är NI som ska vara med varanndra, säg det förhållandet som inte har upp och ner gångar=)
Grattis igen och lycka till!!! <3

Melinda sa...

Härligt!
Så glad för din/er skull! Kommer bli kanon!!

Grattiskramar //Melinda