söndag 13 november 2011

Krafter från?

Tjejernas rum skiner, maskinen igång och köket rent, vardagsrummet helt ok och siktar min in på toaletterna nu!

Äntligen är det snart slut på världens lägsta, segaste vecka och helg och jag blir mig själv igen!

Imorn efter jobbet hämtar jag mina skatter i skola och dagis... Det pirrar i hela mig!!!

Det är konstigt men när jag lämnade brudarna i måndags... Lämnade jag visst även min ork och energi.. Borde nästan ha liggsår så mkt som jag legat och gjort NADA. Jag borde vara den mest utvilade mamman i Fagersta just nu, men verkligen inte.. Har bara varit tröttare. Skumt det där!

Men nu så! Börjar nedräkningen- och jag har aldrig sett fram emot en MÅNDAG så mkt som nu!

Idag har jag ju massor att stå i så den kommer att gå fort! Måste ju återställa ordningen hemma så vi tre kan stöka ner igen! <3 <3 <3

Inga kommentarer: