fredag 25 november 2011

...........

Fick samtal av hennes klassfröken en stund efter och så pratade vi en stund. Hon berättade om ALMAs reaktion: att hon blev glad och mallig men också rörd och lite ledsen.. Men så hade dom suttit länge bara dom två och pratat om livet. Och jag tror hon behöver det, få ur sig lite av hennes tusen tankar som snurrar i huvudet.

Jag säger då det- ormbunkerns fröknar är bara så bäst! Vi hade en jättebra diskussion och vi pratade en hel del om min känsliga lilla tjej. Hon berättade om veckan som gått och hur min älskling är i skolan.

Det är såhär jag vill ha det! Och jag får nog ha den här dialogen med skolan när dom inte är med mig- får det är snålt med info den här veckan! Och jag vill fasen veta ALLT. Det är mina barn- mitt allt, trots att dom inte är hos MIG ibland.

Inga kommentarer: