söndag 24 juli 2011

Yeahhh baby!!!!

Nyss "hemkommen" (skulle gärna bo här) från min djuprengörande ansiktsbehandling. WOW säger jag bara. 50 min ren lyxbehandling. Måste ju tillägga att jag fick toppbetyg på min hud- hon trodde inte att jag var så gammal som jag faktiskt är... Hihi ;-) tjohoooi!!!

Men när hon frågade vilka produkter jag använde fick jag lite skäll och hon blev ännu mer förvånad att huden ser ut som den gör idag... Pickaboo-tvål är tydligen INTE optimalt för huden... WTF!?!?! ;-)

Nä, det vet jag ju så väl och hon tyckte jag skulle börja bry mig... Annars skulle jag få igen det senare. Sagt och gjort. En riktig ansiktstvål inhandlades, en bra början tycker jag vid 30 årsåldern.... Den lyxiga krämen får vänta- vill ju inte chocka min hud helt liksom!

Nu tänker jag göra NADA i sängen ngn timme. Min roomie är på behandling. Vid tolv tar sagan slut och verkligheten är tillbaka. I mitt fall innebär det att mina barn kommer hem och veckoglidningen är igång igen... Men andra ord; Sagan fortsätter ;-)
<3 <3 <3

Inga kommentarer: