fredag 22 juli 2011

Ngt ångestladdat

Den här helgen har jag semester. Wohoooo kan man tycka... Men inte jag. När jag tog semester för längesedan var det uträknat att jag skulle ha tjejerna, så klart. Nu efter alla byten och extrahelger.... Måste jag lämna dom till deras pappa senare idag.

Ringde jobbet och frågade snällt om jag snälla kunde få jobba i stället... Men gick inte :-( Har nog aldrig känt sådan semesterångest som jag känner just nu. Fy fan säger jag!!!

Har ingen större lust att vara kvar i Fagersta. Vad gör man där utan barn liksom!?!?! Nä, fy fan jag är är en sopa på att fånga dagen utan mina barn. Och det är första helgen på över ett år som jag är utan tjejerna OCH ledig från jobbet. What a waste liksom!

Nä, håller tummarna att helgen svichar förbi och att det snart är söndag. Sedan har vi en vecka att fånga vi brudar, innan dom ska vara hos pappan EN VECKA... Men den ångesten tar vi då! Nu ska jag ta mig igenom det här först.

Inga kommentarer: