söndag 30 januari 2011

Underbara söndag

Japp, sista skiftet är påbörjat! Shit så fort det går!!!

Helgen har gått bra, igår stod jag i val och kval om jag skulle joina brudarna för lite fest, men bestämde mig i sista stund för en lugn hemma-kväll. Mitt beslut känns idag som det enda rätta!

Kom iofs i säng lika sent som folk kommer hem från krogen men det var skönt att vara hemma, trevliga diskussioner på fb-chatten, cola light och pajsa runt i morgonrock och sockor= underbart!

Ikväll blir det rally och hämta hem mina brudar!!!! Iiiiiiiiiiiiii mitt kära kaos kommer tillbaka! Dom är borta 2 nätter, och det känns som att livet stannar upp, allt blir så sjukt ljudlöst och enkelt (på ett tråkigt sätt), även om som igår- skönt att ha lite tid själv.

Nä: ha en underbar söndag ni som inte jobbar och tjänar storkovan! ;-)

Inga kommentarer: