tisdag 11 januari 2011

Bilder från i måndags!

I måndags åkte jag, brudarna, Adde och Jenfa till västerås THE STUDIO. WOW vilken upplevelse. Lyxigt är bara förnamnet. Jag blev uppringd för längesedan men jag tackade lika snabbt NEJ. Känner inte att jag vill fastna på proffskort just nu.. Men så ångrade jag mig och bokade tiden för brudarna. Träffade Adde i Avesta samma dag och berättade. "kan inte DU också följa med??" frågade jag helt i onödan (trodde jag)

-Jo, jättegärna. ööööhhhhh TJOHOOOO!!! Perfekt!!! Gud så glad jag blev!!! Ringde och så klart frågade Anna, som var lika förvånad som jag att han ville. Så JA: detta HAR varit planerat jävligt länge för er som misstrodde.

Hur som helst, barnen var helt underbara och tålmodiga, mäkta impad av Brallan som faktiskt inte levt så länge. Det blev ju trots allt en hel del väntan... Bästa ungarna alltså!!!

Ni får se bilder under dagen!

Faktiskt blev även jag fixad! Lyxigt som fan, hår och makeup!!!

Inga kommentarer: