måndag 6 december 2010

Uppdatering

I fredags när jag kom hem var det fest! Min Jessie fyllde 30 och bestämde sig för att ha festen hos mig! Kul kul!!!

Det blev en mysig hemmafest med massor med gott att äta, dricka, lite Singstar och lite Wii party!!!

Söndagen; ja... Meningen var att det skulle bli typ em spontan värsting dag- men så blev inte fallet... Historiens värsta skitdag blev det till slut!!! Så mkt tänker jag säga!

Hämtade tjejerna runt sex och det blev lite drama där me.. Suck... Men men efter många om och men var vi tre hemma!!! Träffade Adde-padde en snabbis me!

Kvällen bestod av toystory 3 som vi hyrde, ååååhhhh böla u vanlig ordning.

Sen sov vi tre tillsammans i min säng. Underbart att ha mina tjejer hemma, alla bitar faller liksom på plats då! Låg länge och tittade och luktade på dom i sängen.. Shit vilken tur att jag har dom. Mina änglar.

Och så nu; barnprogram i soffan med täcke, kuddar och pannkakor!!!

Japp: idag är det vår lediga dag!!! Då gör vi det som faller oss in: inga måsten!

Inga kommentarer: