måndag 27 december 2010

Jag + mamma =

Helt jäkla makalösa!!! Det började med att jag undrade vad hon tyckte om ifall jag skulle byta plats på tjejernas vita stommar med lådor i (ni vet trofast)....

Sen så drog planerna iväg och det hela spårade ur, som det ofta blir när vi sätter fart...

Mitt i kaoset kommer Pierre hit efter jobbet och han hakade på våra vansinniga idéer, även om han var lite skeptiskt...

Resultatet: ALMAs vändbara vita säng har vi kapat av till en vanlig och ställt i Alice rum! Bytt vita möblerna med lådor i och Alma har fått mitt nattduksbord. Bytt garderober har dom också gjort!

Här sitter brudarna och kolla på film efter badet. För resten av lägenheten var verkligen ett stort kaos!!! Vi hade vänt upp och ner på allt och ett tag ville jag typ grina och undrade vad jag gett mig in på...

Men som vanligt när vi kör igång så är vi sjukt effektiva och for som tornados.. Vi har kastar massor med leksaker och Alice har tagit över en del från Alma. Hon är ju stora tjejen nu!!! Leker sällan med leksaker, nu är det pyssel och skapande som gäller!

Gäller att hänga med!

Inga kommentarer: