torsdag 2 september 2010

Livstecken från glidaren JENFA

Hon har lagt in en kommentar på bloggen då fejjan inte funkade! Jag kopierar och klistrar in: "aaahhhhh alskade lilla galningen!!!!! jag sitter har och tankte fa in lite qualityprat med dig hahah det gick ju verkjligen inte bra da facefuckingbook krangla och jag inte kan logga in.... hahahahaha! men hur som helst, vi har det heeeelt javla underbart har!!! vadret ar helt underbart, litre blasigt men imorn ska det tydligen bli battre :) vi har suttit och njutit av stranden son hekst seriost ligger typ sju meter fran receptionen vid hotellet, snacka om LYYYYYX!!!! SAKNAR ER MASSOR dar hemma men kan inte riktigt erkanna att jahg vill hem, det har ar verkligen paradiset pa jorden och jag forsoker verkligen andas in varje sek av vart lilla aventyr! miljon ar helt sjuuuukt vacker och det saknar ord till att forsoka forklara, haha sa med andra ord.... vi har det bra ;) haha! vet inte om du har fatt mina mess, min mobil har kranglat men vi lever iaf :P imorn tankte vi dra pa en batutflykt med en liten bat tillsanmmans med andra soldyrkande manniskor runt om pa on, vi ska dels till ett stalle som heter blue lagoon, wiiihioo!! nu ar min tid slut har haha alskar dig och alla er dar hemma massor!!!! ta hand o er och ta det lugnt det gor vi ocksa har, vi bara njuter!!!! tusen oandliga pussar fran mig har pa korfu!!!!! love u och K-PAX!!!!! ericsson ;) hasla mamma o pappa massor!!!! feffellel~ "

Inga kommentarer: