lördag 7 augusti 2010

Underbara morgon!!!

Kändes inte så när klockan ringde och jag var tvungen att lämna dessa små kroppar i min säng... men mycket bättre nu! Glad och tacksam över att jag faktiskt KAN jobba, att jag har tre värsting-brudar som tar så god hand om mina barn!!!! Hur lyckades jag hitta dom liksom???

Tur också att mina barn är så pass "enkla" att fixa barnflickor åt (som Alma säger).. Shit vad jag skulle sitta i skiten annars!!!

Jobbigt å andra sidan att vara så sårbar. Utan dom- vad gör jag då? Jobbigt att dessa tre brudar har tagit studenten iår och har planer i höst i form av studier och jobb... HJÄLP!!!

Men den dagen den sorgen! Om bara kommunen kunde få tummen ur och bara starta helgdagis- så vore mitt liv så sjukt mkt enklare!!!

Eller om någon förresten har ett Dagtidsjobb till övers!?!? Ring mig då vetja!

Inga kommentarer: