lördag 31 juli 2010

Lycka

Är att få hålla i min kära iphone igen!!!! Tjohoooo!!!! Har inte kunnat bloggat och det har varit fullt upp!!! Apple skiter pengar tydligen då jag fått en helt NY telefon IGEN!!! Men ok då!!!

Brudarna är hos mig i helgen, pappan är på semester- så jag valde att ta ut semester för enkelhetens skull... Lite typiskt är alla borta i helgen: mamma, pappa, brorsan, Jenfa och även min Pierre... Plus att jag inte har bil för tillfället... Supersuck!

Men!!! Idag gjorde jag och brudarna en liten utflykt till Västerås med ett mål i sikte; hämta min iphone. Vi tog tåget till stan och sedan en buss till Hälla- uppskattades av brudarna massor!!! Brudarna var i extas på tåget och bussen, sötisarna är ju så vana att åka bil... Själv saknade jag friheten lite, att åka precis när man vill, dåligt med avgångar på lördagar!

Anneli och grabbarna har varit här och härjat på kvällen!!!! Ojoj vad högljudda dom är tillsammans (Alice värst) hihi, men så sjukt underbara!!!

Tack vännen!

Inga kommentarer: