tisdag 8 juni 2010

Sjukt men sant

Har shoppat en ny klänning- (med liiiite hjälp av min Pierre hihi)

Hur son helst- här ser ni färgen! Japp- den är ganska ROSA med tusen
blommor. SÅ inte jag, men fasen... Tydligen så tycker inte folk att
man ska gå i dödens färg (underbara svarta) hela tiden... Skumt, jag
fattar liksom inte problemet!

Svart är underbart!!!! Och jag trivs bäst o det!!!!

Men faktum är att man ibland kan behöva bryta av med en annan färg
på speciella tillfällen- som tex min systers student...

Men vi får se, kanske får man ångestattack och kör begravningsstil
ändå!!! Den som lever- får se!

2 kommentarer:

Melker sa...

Förresten måste vi bloggläsare få se en helbild också! ;)

Melker sa...

Hahaha. Kommer du ihåg så du och Jess skällde på mig förr i tiden för att jag bara hade svart på mig? Så blev du likadan sen. :D