söndag 25 april 2010

Jo, jag lever

Tack vare helgens bästa vänner på bilden! Tänkte chocka er med ett
inlägg.... Ja, helvetes helgen är över. Jag har överlevt- med nöd
näppe...

Jag har alltså åkt på någon slags mördarförskylning! Inte jobbat
en enda timme i helgen- suck liksom...

Minns inte när jag varit så dålig sist! Usch... Pierre har varit så
söt och proppat i mig medicin och sina egna huskurer; varm mjölk,
honung, smör, blllläääääää!!! Tvingat mig att gå runt med hals
inne osv... Men vad gör man inte för kärleken?

Missade typ världens fest i fredags... Suck!!! Var ju meningen att jag
skulle vara med en stund efter jobbet... Nu låg jag helt febrig och
utslagen i stället-nästan lika kul! (not)

Nåja- nu är äntligen denna helg över och mina tjejer är hos MIG!!!
Så nu är det bara att lägga sig själv och sina krämpor åt sidan-
dom skiter ju Brallan fullständigt i!!! Hihihi men hoppas i alla fall
att det värsta är över nu!

Inga kommentarer: