måndag 26 april 2010

GRATTIS TILL MIG!!!

Idag (kl är ju över 00) är det 5 år sedan jag fick träffa den här underbara lilla tjejen som skulle komma att vända upp och ner på min värld. Den 26 april 2005 blev jag MAMMA. Mäktigare än så blir det inte mina vänner! Så är det bara! Att ha ett växande liv i din kropp, se och känna hur allt utvecklas, förändras och nästan spricker (hihi)... mmmmmm tungt: JA, drygt: JA, smärtfullt:JA... Underbart: JAAAA!!! Helt sjukt känsla, har nog aldrig känt mig stoltare och vackrare (enligt MIG ok?) än båda gångerna jag burit på mina barn. Kvinnokroppen är helt fantastiskt!!! Resan är lång, vägen är krokig och jävlar ingen dans på fluffiga moln men belöningen: OVÄRDERLIGT! För resten av mitt liv vet jag att jag satte den här perfekta varelsen till jorden, att det är MITT ansvar att göra allt i min makt för att få henne att må bra, vägleda och älska villkorslöst! Kan fasen inte tänka mig en viktigare/mäktigare uppgift i livet! Så: ännu en gång grattis Paulina! ok då: GRATTIS min underbara ALMA JOCELYN på din 5årsdag!!! /mamma

Inga kommentarer: