tisdag 20 april 2010

En lite rolig grej...

För er som inte har nöjet att känna min lillasyster så kan jag
berätta att hon pratar, och då menar jag: PRATAR massor!!! Oavbrutet
om man inte är snabb! Vilket jag ofta är- så vi har livliga
diskusioner och flamsar... MEN;

Idag har jag typ inte fått fram ett ljud.. Min hals gör ont och min
röst är väck!!!' jag är som en telefon på ljudlös, "vibrerar"
lite diskret i form av korta viskningar...

Vad jag har insett och vill berätta för er är att det slog mig idag
HUR mkt hon faktiskt pratar om man inte tar egen plats... O MY GOD
liksom hahaha

Hon verkar tycka att min ljudlöshet är sjukt passande! Snackade om
ALLT mellan himmel och jord, långa Jenfa-utlägg och allmänt bara
helt galen!!!!

Hihi min syster liksom... Hon fick mig att skratta till tårar
(ljudlöst) I alla fall med hennes sätt!!! Underbara pladdermaja!

Inga kommentarer: